wtorek, 22 stycznia 2013

Dzień Dziadka





8 komentarzy:

  1. Przecudny podarek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestem ciekawa ,co z tych cebulek wyrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrosną mam nadzieję hiacynty, niespodzianka jest tylko kolor...Tak czytając ten komentarz zastanowiłam się też co wyrośnie z mojego potomstwa (symboliczne trzy kwiatki) na to pytanie przyjdzie jeszcze trochę dłużej poczekać niż na kwiatki...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY PREZENT DLA DZIADKA!
    Karteczka na roczek słodka
    Dawno mnie nie było i nadrabiam zaległości blogowe

    A 3 symboliczne kwiatki będą się rozwijały jak te hiacynty,pączek po pączku ku radości mamie i tacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy, uroczy i taki od serca prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacyjny prezencik, uwielbiam hiacynty, a w takim opakowaniu to juz bym sie chyba rozplynela ze szczescia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)