wtorek, 22 stycznia 2013

Dzień Dziadka





7 komentarzy:

  1. Przecudny podarek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jestem ciekawa ,co z tych cebulek wyrośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrosną mam nadzieję hiacynty, niespodzianka jest tylko kolor...Tak czytając ten komentarz zastanowiłam się też co wyrośnie z mojego potomstwa (symboliczne trzy kwiatki) na to pytanie przyjdzie jeszcze trochę dłużej poczekać niż na kwiatki...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNY PREZENT DLA DZIADKA!
    Karteczka na roczek słodka
    Dawno mnie nie było i nadrabiam zaległości blogowe

    A 3 symboliczne kwiatki będą się rozwijały jak te hiacynty,pączek po pączku ku radości mamie i tacie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy, uroczy i taki od serca prezent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, rewelacyjny prezencik, uwielbiam hiacynty, a w takim opakowaniu to juz bym sie chyba rozplynela ze szczescia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)