sobota, 24 maja 2014

Kartka czerwono-czarno-biała:)

         Koleżanka poprosiła mnie o kartkę dla jej chrześniaczki, taka na powitanie maluszka....i można by rzec nic prostszego;) A tu  ha! ...pułapka...kartka ma być w kolorach czarno, czerwono, białym i jeszcze z rombami, które są na zwierzaczku - prezencie  od cioci. No i musiałam pokonać swój wewnętrzny opór, i zrozumieć najnowsze trendy i nowinki naukowe.  Noworodek widzi glównie kontrastowe zestawienia kolorów i  jaskrawe kolory, a że kartka ma ucieszyć oko dziecka i rodziców, to wśród moich materiałów szperałam, szperałam, aż wyszperałam. Konik ze scrapińca potuszowany na czarno, czerwony papier to Kapuśniaczek z GP.  Romby musiałam tworzyć sama, naklejając czarne figury na biały papier bo potrzeba matką wynalazku jest.
          Szczerze efekt zadziwił mnie sama bo czasami mniej znaczy więcej, a  prostota obroni się sama. Mam nadzieje, że Marcelinie tez się spodoba;)





Pozdrawiam.

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)