piątek, 5 kwietnia 2013

Album komunijny.

Będzie sporo zdjęć więc ograniczę się....tylko niech mi będzie wolno napisać, że robiłam  album ten poniższy z wielką  radością, podekscytowaniem, satysfakcją, rozczuleniem....i w ogóle dobrze mi się kleiło, cięło, ustalało kolejność,  łączyło, dobierało, dopasowywało... :) Że co? Że o niczym innym wtedy nie myślałam..., że kilka dni..., że do wieczora..., phi i co z tego jak albumy są takie fajne!























Papiery z Galerii Papieru Biała Róża, napisy i elementy ze Scrapińca i Wycinanki

Uff to wszystko! Pozdrawiam. 

11 komentarzy:

  1. piękny........ mnie też czeka coś podobnego, ale jakoś nie umiem się za niego zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo stworzyłaś i zapewne wywołałaś tym dziełem wielkie emocje, które pojawiać się będą za każdym zaglądnięciem na karty tego albumu. Zdjęcia same w sobie są magiczne, a w takiej oprawie to już w ogóle...
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam jeszcze wspomnieć, że bardzo lubię takie połączenie barw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna pamiątka! Przypomniała mi się komunia mojej córci... No i widzę, ze mieszkamy całkiem blisko siebie, bo ja pod Lesznem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to jednak jesteś kobieta multiutalentowana:) Cudowny! A ja albumu ślubnego do dziś się nie dorobiłam, to chyba wiem do kogo się zacząć uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to zrobiłaś ,pamiątka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się napracowałaś! Śliczny! Piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie na rocznicowe Candy na moim blogu!
    http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album...będze niezwykłą pamiątką na lata....

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny album stworzyłaś:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superb poѕt hoωеveг I wаѕ wοnԁering if уοu
    could write a litte morе on thіs
    subject? Ӏ'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Thanks!

    Stop by my site :: hcg diet reviews 2011
    My web page :: hcgdiet

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)