piątek, 29 marca 2013

Wielki Czwartek dzień ustanowienia Eucharystii i Sakramentu Kapłaństwa.

Wczoraj nie zdążyłam...zasnęłam padnięta po działaniach albumowych (już nie długo zademonsteruje). 
Jak pewnie zauważyliście (trudno nie zauważyć tych gór śniegu cudnie orzeźwiającego) piękną mamy zimę tej wiosny...Tak bardzo jestem orzeźwiona, że aż smarkata.
Przechodząc jednak do meritum wczorajszego dnia...

Myślę, że  każdy spotkał w swoim życiu  ( ja nawet kilku) księdza z prawdziwego zdarzenia. Teraz jest szczególny czas by wspomóc ich swoją modlitwą i działaniem.  Mam w głowie takie zdanie (księdza) że jeśli kogoś krytykujesz nie poprzestań tylko na tym, zaproponuj swoja wizję, a jeszcze lepiej sam tak żyj  by było lepiej niż jest, albo tak  jak chcesz. Dotyczy to zresztą każdej krytyki.




"Aby nauczyć parafian świętości potrzeba świętego kapłana. Przeciętny kapłan może ich nauczyć jedynie przeciętności" św. Jan MariaVianney

Księże Proboszczu, 

Pewien młody ciałem i stażem kapłańskim ksiądz, imieniem Jan, na lekcjach religii uczył młodzież
( i ta młodzież, która już nią nie jest, ciągle o tym pamięta), że cokolwiek będą w życiu robić, jakikolwiek zawód wybiorą mają być najlepsi w tym co robią. Trudne...
W tym szczególnym dniu niech nam będzie wolno z całego serca życzyć Księdzu, aby każdego dnia wsłuchiwał się w wołanie Boga i starał się być nieprzeciętnym człowiekiem i kapłanem.
 Niechaj Sakrament Kapłaństwa będzie dla Księdza tą właściwą drogą do osiągnięcia świętości swojej, bliskich i parafian, którym dane jest mu służyć.   
Z modlitwą
...
_________________________________



12 komentarzy:

  1. Cudna karteczka... sam pomysł jest niesamowity ;-)))
    Ja miałam to szczęście spotkać Księży... zakochanych... zakochanych w Bogu... a tą miłością promieniowali na świat ich otaczający... Szczęście jest zaraźliwe więc zarażali Miłością płynącą z Krzyża...
    pozwolisz, że kiedyś podkradnę pomysł aby któremuś z nich złożyć podziękowania??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takich księży jest mnóstwo jednak na fali medialnej krytyki ludzie o tym zapominają....Kartki koszule już wcześniej robiłam, koszulę z koloratką widziałam gdzieś "w sieci". Inspiruj się śmiało:)

      Usuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie piękne.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś, będę często wracać do tego wpisu. A kartka perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj jak tylko będziesz miała ochotę...wiesz, że Twoje słowa są dla mnie ważne...

      Usuń
  4. Piękna karteczka:)Wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka, choć o wiele cenniejsze wydają mi się słowa i treści w niej zawarte.Z każdym dniem powinniśmy się starać żyć coraz lepiej, coraz piękniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z dala słychać trzask gałęzi,
    to zajączek przez las pędzi.
    Chociaż Wielka jest sobota,
    ciężka czeka go robota.

    Z hukiem wpada do kurnika,
    bierze jajka, szybko znika,
    w drodze wszystkie je maluje,
    z trudem tempo utrzymuje.

    Z pisankami zdążyć musi
    zanim z Rezurekcji wrócisz.
    Potem trochę chłop odpocznie,
    w ciepłym gniazdku sobie spocznie.

    Miejsca długo nie zagrzeje,
    coś mu się na głowę leje.
    Głośno śmieje się baranek:
    To już Lany Poniedziałek!

    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonała kartka:) Piękne podziękowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)