wtorek, 3 maja 2011

Komunijnie.

15 maja 2011 będzie dla mojego syna i dla całej naszej rodziny szczególnym dniem - Pierwsza Komunia Święta Bartka. Czuje  w sobie (ku mojemu zaskoczeniu) duży spokój na chwilę przed i niech tak już zostanie. Mam w  głowie wystrój stołu z konwaliami, menu ustalone, rozdzielone zadania, w szafie alba i odswiętne kreacje członków rodziny (może nie królewskiej, ale osobistej) próby trwają, psalmy i pieśni prześpiewane - słowem sytuacja opanowana....chyba. 
Zaproszenie poniżej otrzyma Pani Wychowawczyni od wszystkich dzieci. Pani Lucyna stanie przed nie lada wyzwaniem  ponieważ klasa przystępuje do Komunii Świętej w dwóch różnych Kościołach o tej samej godzinie i w tym samym dniu :)  W takiej sytuacji jedynem "rozsądnym" rozwiązaniem będzie bilokacja...:)






9 komentarzy:

  1. piekne zaproszenie:) ale dlaczego nauczycielke zapraszacie?
    bo zrozumiałam,ze nie od religii tylko wychowawczynie:)pierwszy raz siez czyms takim spotykam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Wychowawczyni zostanie zaproszona do Kościoła (-ów) bo to przecież dla dzieci od dwóch lat ważna osoba, która towarzyszy im w całkiem niezłym kawałku życia:)
    Dziękuje za miłe komentarze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! I jak dopieszczone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, delikatne - ech i zakochałam się w tych kwiatkach, tak cudnie się komponują z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne obie, ale ta z kręconymi kwiatami zapiera mi dech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, a te różyczki sama słodycz.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatnie i elegancko, jak na okazję przystało:)Te kręcone kwiatki są super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)