środa, 9 lutego 2011

Hurrrrrrrrrrrrra dostałam wyróżnienie:)


Otrzymałam od Mony gospodyni Mojej szafy na strychu (szafa jest MONY, a nie moja), swoje pierwsze blogowe wyróżnienie i strasznie, ale to straszecznie się cieszę:) 
Moniko dziękuję!

.
Zasady przyjmowania i dawania wyróżnień:
Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Umieścić na swym blogu odznaczenie.
Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.


A ja z wielką radością chciałabym wyróżnić wszystkie dziewczyny, do których z ciekawością zaglądam i zachwycam się ich pasją tworzenia. Niesamowite, że w tej zabieganej codzienności zatrzymujecie sie na chwilę by tworzyć tak piękne rzeczy.

1. Agnieszkę Scrappassion,   to  Ty Agnieszko  zachęciłaś mnie do prowadzenia bloga.
2. Brises,  to Ty Aniu  odpowiadasz cierpliwie i życzliwie na  wszystkie moje pytania.
3. Mamutę , to Ty Kasiu  jesteś dla mnie inspiracją i zaproponowałaś  konkretną pomoc w ważnej sprawie.

a także z wielkim uznaniem pragnę wyróżnić i polecić szczególnej uwadze właścicielki blogów:

10.http://encza.blogspot.com/                                                                              
                                                                                                          Dziękuję.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i przemiłe słowa :)
    Dziękuję również za odwiedziny i komentarze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za tę miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, to bardzo miła niespodzianka na koniec ciężkiego dnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest mi niezmiernie miło, Agnieszko, ślicznie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bardzo dziękuję za przyznanie wyróżnienia! Jest mi ogromnie miło, że polecasz mój blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie Ci dziekuje za wyroznienia i mile slowa. Postaram sie w najblizszym czasie przekazac je dalej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)