sobota, 16 października 2010

Zakochana w kopertówkach...



Kopertówki są tak cudne, że nie sposób ich nie robić. Mogę tylko obiecać, że w następnych postach będzie coś nowego i na pewno nie kopertówka. Ostatnio usłyszałam od bardzo bliskiej mi osoby, że w moich kartkach chodzi o to, że...sprawiają radość obdarowywanym osobom i chyba nie można tego lepiej ująć.  Dotąd myślałam , że największa radość sprawia mi ich tworzenie, a tu niespodzianka...Scrapbooking  fascynuje mnie od dłuższego czasu niezmiennie. Stawiam sobie kolejne cele i osobiste wyzwania. A propos wyzwań właśnie na zatwierdzenie czeka   kartka na scrapujących Polkach. Już nie mogę się doczekać kiedy  ją pokaże ponieważ  jest inna niż moje dotąd. 
Pozdrawiam ciepło i dziękuje za miłe słowa, które otrzymuję od zaglądających tutaj gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)